Δράσεις...........κι αποδράσεις!!!! - Χειροποιήματα ..JustArt by DinaD...!!!

Χειροποιήματα ..JustArt by DinaD...!!!

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ Ή ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ,ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΕΞΙΤΗΛΑ..!!! ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ ,ΣΕ ΓΥΑΛΙΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ . ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΠΕΤΡΕΣ ,ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ,ΕΙΔΗ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΦΤΙΣΗΣ

Κάνε με φίλη στο Facebook

Breaking

Home Top Ad

ART DINAD

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Δράσεις...........κι αποδράσεις!!!!


Τωρα θα ξέρεις λοιπόν ότι η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ  είναι η ΑΝΑΓΚΗ μου γιατι όταν φτιαχνω ένα έργο ενθουσιάζομαι ,παίζω ,χαίρομαι ,δημιουργώ,εξελίσσομαι ,καταθετω την ψυχή μου ....ταξιδεύω μέσα από τα χρώματα ....!!!!.....  θα ήταν όμως πολύ λίγα όλα αυτα ,,αν δεν υπήρχε κάποιος να τα μοιραστώ
,να χαρεί με τη χαρά μου , να καταλάβει γιατί εξαφανίζομαι από ολους και όλα ,,,απομονώνομαι στις σκεψεις με μόνη συντροφιά τα χρωματα και τη μουσική ......Έτσι βρήκα κι εγώ τον τρόπο ..μέσα απο αυτό εδω το "παραθυρο επικοινωνίας"......να  σας δείχνω ενα μερος της δουλειάς μου και επισης τις δράσεις μου και τις ..αποδράσεις μου ...!!!!
Παρακάτω υπάρχουν φωτογραφίες από το πρώτο Μπαζαρ στο οποίο ελαβα μέρος ,ενα Μπαζάρ για φιλανθρωπικό σκοπό , από το οποίο αποκομμισα μερικές απο τις πιο όμορφες εμπειριες στη ζωή μου ,γνώρισα  κόσμο ,έκανα φιλίες ,,,,και όχι μόνο.....!!!! Η χαρά της δημιουργίας πολλάπλασιάζεται με την χαρα της προσφορας και το γινομενο ειναι ,,,,,,,,,,,ανεκτίμητο!!!!!


ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΜΠΑΖΑΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ "ΠΙΣΤΗ"  
(Σύλλογος γονέων με παιδια με νεοπλασματικες ασθενειες)







                                           
 



































































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες