Τα παπούτσια που κέρδισαν την προσοχή μας ! - Χειροποιήματα ..JustArt by DinaD...!!!

Χειροποιήματα ..JustArt by DinaD...!!!

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ Ή ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ,ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΕΞΙΤΗΛΑ..!!! ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ ,ΣΕ ΓΥΑΛΙΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ . ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΠΕΤΡΕΣ ,ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ,ΕΙΔΗ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΦΤΙΣΗΣ

Κάνε με φίλη στο Facebook

Breaking

Home Top Ad

ART DINAD

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Τα παπούτσια που κέρδισαν την προσοχή μας !

Μπορεί  το Φθινόπωρο να τρέχει ήδη στην καθημερινότητά μας ,μπορεί η δροσούλα και οι ψιλοβροχούλες να  απειλουν τις Ελληνικές μας λιακάδες ,όμως εμείς φροντίζουμε να παρατείνουμε ακόμα λίγο την λαμπερη μας εμφάνιση βάζοντας χρώμα στη ζωή μας ,στο σπίτι μας ,στην εμφανιση μας ,στην ενδυμασία μας ,παντού!!!
Κι επειδή ειμαι άνθρωπος που αγαπά τα χρώματα ,φυσικα και με περιτριγυριζουν άνθρωποι που εκτιμουν τη λογική μου καθως και τη φαντασία μου και  με εμπιστευονται σε οποιαδήποτε παρέμβαση κανω σε αξεσουαρ και ρουχα τους!!!
Μια τέτοια περίπτωση λοιπόν ειναι και αυτο το ζευγάρι παπούτσια που πήρα στα χέρια μου πρόσφατα,ενός φίλου μου, με την προτροπή να κανω κάτι που να "δενουν" τα παπούτσια του με ρουχα του, σε κίτρινο χρώμα , ακρως εντυπωσιακο και εκκεντρικο....αφησε πανω μου  δηλαδή να κανω τα γνωστά πειράματά μου .
Τα βήματα που ακολούθησα συνοδεύονταν με περίσσια αγχους πρεπει  να παραδεχθώ.
Τα παπούτσια σε αρχικη μορφη ,μετα την πρωτη μικρή εικαστικη παρέμβαση 
Η μετάλλαξη συνεχίζεται σε κίτρινο χρώμα  παντα!



Κάπου εδω ,εκανε σίδοδο και το πρασινολαδί χρώμα ...
Τα κορδόνια ειναι ήδη στις θέσιεις τους και η υπογραφη...by DinaD....έπεσε  :)



και για μη νομίζετε οτι αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος φίλος εμπιστεύτηκε τη φαντασία μου,σας παραθέτω μαι φωτογραφία από την πρωτη μας συνεργασια...  ;)

Από λουλούδια ,,,μεχρι  νεκροκεφαλές !!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες