Αυτό θα πει Ελλάδα αδερφέ μου!!!! - Χειροποιήματα ..JustArt by DinaD...!!!

Χειροποιήματα ..JustArt by DinaD...!!!

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ Ή ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ,ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΕΞΙΤΗΛΑ..!!! ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ ,ΣΕ ΓΥΑΛΙΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ . ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΠΕΤΡΕΣ ,ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ,ΕΙΔΗ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΦΤΙΣΗΣ

Κάνε με φίλη στο Facebook

Breaking

Home Top Ad

ART DINAD

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Αυτό θα πει Ελλάδα αδερφέ μου!!!!

Χειροποίητη ...by DinaD




















Όταν χαράζειστο Αιγαίο.....
κάπου στην αγαπημένη μας Νάξο.....!!!
....και σκέφτομαι τώρα εγώ....μπορει διακοπές να μην κατάφερα να πάω ,όμως τι καλύτερο από το να βλέπεις χαρά στα πρόσωπα αγαπημένων φίλων ,  που τόλμησαν να φοράνε ρούχα ,που πριν λίγες ώρες ειχα στα χέρια μου και πάνω σε αυτά άφηνα ελεύθερη τη φαντασία μου, και νά τώρα,
ταξιδεύoυν στο απέραντο γαλαζιο...!!!....μέσα από αυτά λοιπον , ναι ,,κι εγώ είμαι εκέι μαζί τους στις μοναδικές παραλίες , στα χωριά της πανέμορφης Νάξου ,στα σοκάκια με τους υπέροχους ανθρώπους ,που ξέρουν τι θα πει φιλοξενία , τι θα πει διασκέδαση με όλη τη σημασία της λεξεως, ξέρουν να ακούν μουσικες απλές ,γνήσιες και θεϊκες που χαρίζουν τα βιολιά με τα δοξάρια τους..και να γλεντούν ,να χορεύουν ως το πρωι .με αγαπημενους Ελληνες Καλλιτεχνες της παραδοσιακής  μας μουσικης ,με τα μεγαλύτερα ονοματα της Παραδοσης ,Ελενη Λεγάκη ,Γιωργο Κονιτόπουλο ,Μαρία Νομικού ,Νίκο Ευβοιώτη ,Μαρία Σκουλά .Ματθαίο Γιαννούλη,Στελλα Κονιτοπούλου ,Νίκο Χατζόπουλο  ....μέχρι να χαράξει στο Αιγαίο  και να αντικρύσουν το απέραντο γαλάζιο της θάλασσας και τ' ουρανού  ...!!!!
Αυτό θα πει Ελλάδα αδερφέ μου !!!!


Η Κα Μαρία Νομικού



Χειροποίητη ...by DinaD.


Νησιώτες με μεράκι!!!
Η Κα Ελένη Λεγάκη ..λίγο πριν χαράξει ..στο Αιγαιο...!!!!
Νησιώτες με τρέλα!!!!!!!!!!!!!

Χειροποίητη ...by DinaD.
Νησιώτισσες σε τρελά κέφια!!!

Χειροποίητη ...by DinaD.



Χειροποίητη ...By DinaD

Ταξιδεύοντας ..........παρέα με την  Κα Μαρία Σκουλά και τον Κο Νικο Ευβοιώτη  για Νάξο!!!

.....με την γλυκύτατη Μαρία Νομικού!!!

Ο μοναδικός Γιάννης Mπαφαλούκος.....με το βιολί του ..μαγεύει το κοινό του......έτσι μάγεψε και τα πινέλα μου ..!!!!!
 Αυτό θα πει Ελλάδα αδερφέ μου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=t_DQyWdGUHE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες